هوا خوبه تو هم خوبی.... - باران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باران
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 538805




گالری تصاویر سوسا وب تولز



دوشنبه 92 خرداد 27 :: 8:42 صبح ::نگارنده : موسوی

متن آهنگ صبحی دیگر از محمد علیزاده

هوا خوبه تو هم خوبی منم بهتر شدم انگار

یه صبح دیگه عاشق شو به یاد اولین دیدار

به روت وا میشه چشمایی که با یاد تو می بستم

چه احساسی از این بهتر تو خوابم عاشقت هستم

تو می چرخی به دور من کنارت شعله ور میشم

تو تکراری نمیشی من بهت وابسته تر میشم

تبت هر سال با من بود تب گل های داوودی

تبی که تازه میفهمم تو تنها باعثش بودی

تو خورشید و قسم دادی فقط با عشق روشن شه

یه کاری با زمین کردی که اینجا جای موندن شه

جای موندن شه،جای موندن شه،جای موندن شه

تو می چرخی به دور من کنارت شعله ور میشم

تو تکراری نمیشی من بهت وابسته تر میشم





Susa Web Tools