تفاوت مردان و زنان در ارتباط جنسی - باران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باران
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 48
کل بازدیدها: 540016




گالری تصاویر سوسا وب تولز



شنبه 94 مرداد 17 :: 1:6 عصر ::نگارنده : موسوی

مردان زیر شصت سال هر روز حداقل یک بار به رابطه جنسی فکر می کنند. این در حالی است که یک چهارم زنان اینگونه اند. این تمام قضیه نیست.


مردان تقریبا دوبرابر زنان در مورد رابطه جنسی رویابافی می کنند و تنوع رویابافی آن ها خیلی زیاد است. آن ها در مورد روابط جنسی اتفاقی هم خیلی فکر می کنند.


مردان رابطه جنسی را خیلی مهم می دانند
این تقریبا افسانه است که بیشتر مردان فکر می کنند رابطه جنسی را تنها رابطه جنسی می دانند. برای بسیاری رابطه جنسی یک عمل خیلی مهم بین دو فرد متعهد است.


و مانند بیشتر زنان، مردان صمیمیت رابطه جنسی را در یک رابطه متعهد خیلی خوشایند می دانند. یک دلیل این است که کسانی که به مدت طولانی باهم رابطه دارند نسبت به کسانی که با هم غریبه ترهستند، می دانند چگونه همدیگر را خوشحال کنند.

مردان دوست دارند که شما آغاز کننده رابطه ی جنسی باشید

واقعیت این است که مردان دوست دارند که شما رهبری کننده رابطه (جنسی) باشید. از اینکه مردتان بداند که شما در موقعیت خوبی برای رابطه هستید خجالت نکشید.


برخی مواقع آغاز رابطه جنسی از جانب شما ممکن است منجر به سطح بالایی از رضایت و خشنودی برای هر دو شما بیانجامد.


مردان دوست دارند که همسرشان را خوشحال کنند

خوشحالی و لذت بردن شما برای مردتان بسیار مهم است. اما او نخواهد دانست که شما چه می خواهید مگر اینکه به او بگویید. بسیاری زنان در مورد صحبت درباره آن چه که دوست دارند و آن چه که دوست ندارند،خیلی راحت نیستند.

اگر شما می توانید به روشنی به او بگویید البته به روشی که شیفتگی او از بین نرود، او گوش خواهد کرد. زیرا او می داند که اگر شما احساس خوبی داشته باشید او هم احساس خوبی خواهد داشت.

خونسردی همسر خود کمک کنید

بیشتر مردان با بالا رفتن سنشان عصبی تر می شوند. مرد شما ممکن است نگران جسم و بنیه اش باشد. اگر شما بتوانید به او کمک کنید که آرام و خونسرد باشد و به لذت ها در همان لحظه ای که رخ می دهند متمرکز شوند، رابطه ی جنسی استرس کمتری خواهد داشت.

مردان زمانی که نیاز دارند کنار شریکشان نباشند ممکن است به قدم زدن بی هدف بپردازند
اگر مردی احساس دوست داشته شدن در رابطه شان نداشته باشد، ممکن است برای اینکه خوشحال و راضی شود به جای دیگری برود.

این ممکن است برای یک مرد با غرق شدن در کارش باشد. یک مرد دیگر ممکن است به ورزش زیاد یا بازی های ویدئویی بپردازد. و برخی مردان تغلب می کنند. برای امتناع از این مساله بهتر است که زن و مرد کنار هم کار کنند تا از نیازهای هم دیگر آگاهی بیشتری داشته باشند.





Susa Web Tools