گردهمایی شوراهای اجتماعی محلات در منطقه 2 - باران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باران
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 539113




گالری تصاویر سوسا وب تولز



چهارشنبه 90 آبان 18 :: 10:45 صبح ::نگارنده : موسوی
نخستین گردهمایی شوراهای اجتماعی محلات با حضور شهردار منطقه 2، دیگر مسئولان این منطقه و اعضای شوراهای اجتماعی محلات در نمازخانه الماس‌شرق برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهردار منطقه 2در این گردهمایی گفت: با توجه به وجود 13 منطقه شهرداری، مدیریت شهری برای تسهیل در امور شهروندان، شهرداری را به 43 ناحیه تقسیم کرد که با این اقدام، شهروندان دیگر نیاز به مراجعه مستقیم به مناطق شهرداری ندارند و نواحی شهرداری پاسخگوی آن‌ها خواهند بود.
رضا ظفرجعفرزاده با اشاره به موضوع محله‌محوری و مشارکت مردم در امور مربوط به خود افزود: منطقه 2 مشهد دارای 6 ناحیه است که این نواحی به 30 محله تقسیم شده و قرار است در مجموع، 30 شورای اجتماعی در این محلات فعالیت داشته باشند.
وی ادامه داد: با تشکیل شورای اجتماعی محلات و کارگروه‌های تخصصی که مشکلات محله را بررسی می‌کنند، مشارکت مردم در امور شهری افزایش خواهد یافت و از حقوق شهروندی، حق‌الناس و... نیز آگاهی بیشتری پیدا خواهند کرد و از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.
گفتنی است؛ طبق اعلام امور مشارکت‌های شهرداری مشهد، با توجه به اهداف، ساختار و چگونگی تشکیل جلسات، اعتباراتی برای هر یک از شوراهای محلات اختصاص می‌یابد تا با اولویت‌بندی صورت گرفته هزینه شود؛ این مبلغ 10 میلیون تومان است که در اختیار رئیس شورا قرار می‌گیرد.




Susa Web Tools