افکار مثبت دریچه ای به سوی لاغری - باران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باران
درباره وبلاگ




لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 541774




گالری تصاویر سوسا وب تولز



پنج شنبه 90 آبان 19 :: 10:37 صبح ::نگارنده : موسوی


افکار مثبت دریچه ای به سوی لاغری


شاید برای خیلی از مردم تعجب آور باشد، اما می توان امراض بسیاری را با قوه تجسم و تخیل درمان کرد و کاهش وزن نیز یکی از مواردی است که می تواند با کمک تجسمات ذهنی محقق شود.
این تکنیک ساده است؛ شما در ذهن خود تصور می کنید میل دارید اندامتان چگونه باشد. تئوری این تکنیک این است که شما به طور نیمه آگاهانه اقداماتی را انجام می دهید که به کاهش وزن منجر می شود. با استفاده از تصورات مثبت، فرد می تواند راحت تر هر رژیم و برنامه ورزش را برای لاغری بپذیرد و نتیجه این تصورات رسیدن به اهدافتان است.
امروزه ایجاد تغییر از طریق تجسم پیامدهای مطلوب، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. کارشناسان هنوز نسبت به مکانیزم های دقیق اندام شناسی این تکنیک اطمینان پیدا نکرده اند. اما ثابت شده است آ ن قدر که تصور می شود، ذهن و جسم از یکدیگر مجزا نیستند. قوه تخیل و تجسم با خلق یک تصویر روشن و شاد از بدنی تندرست تر بر کاهش وزن تأثیر می گذارد. از نظر روانشناسی بروز مشکلات احتمالی درطول دوران کاهش وزن به خودمان بستگی دارد. یک مشکل مشترک اکثر افراد چاق این است که آنها فکر می کنند قادر به کم کردن وزنشان نیستند.
مطمئنا بارها شنیده اید که بعضی افراد چاق این موضوع را به زبان می آورند. اما بعضی نیز این افکار را در ضمیر ناخودآگاه خود حفظ می کنند و آنچه که مسلم است هر دومورد بر الگوهای غذایی تأثیر می گذارد. اگر بر این باور هستید که هرگز نمی توانید وزنتان را کم کنید. باید بدانید در رعایت هر رژیم غذایی لاغری شکست خواهید خورد.
این منفی گرایی می تواند شما را به رهاکردن رژیم غذایی کاهش وزن و خوردن هر چیزی ترغیب کند. تجسم ، قوی ترین تکنیک است که می تواند شما را برای غلبه بر افکار و تمایلات منفی تجهیز کند. اگر شما از نظر تمایلات غذایی تحت تأثیر افکار منفی خود، دوستان یا خانواده تان قرار دارید عزم تان را جزم کنید و همواره خود را با یک وزن مطلوب تصور کنید. این تصورات مثبت به موازات تمامی آن افکار منفی پیش می رود و می تواند بسادگی اثرات منفی آنها را خنثی کند.
برای دستیابی به مزیت کامل این روش، بسیار حائز اهمیت است که هر روز این تکنیک را در صورت امکان 3-4 بار در روز امتحان کنید. یک گوشه خلوت و آرام را بیابید و تجسم کنید یک اندام متناسب و دلخواه دارید. برخی از مردم به سادگی می توانند این کار را انجام دهند. حال آنکه به برخی دیگر باید کمک کرد.
می توانید با تماشای یکی از عکس های سابق تان که در آن وزنی متناسب داشته اید این مشکل را حل کنید. شما باید از درون نیز تجسم کنید دارای اندامی متناسب هستید. چشم های خود را ببندید و ذهنتان را برقسمتی از بدنتان- برای مثال شکمتان- متمرکز کنید. تصور کنید که به آهستگی لاغر می شوید. سپس بر روی یک بخش دیگر اندامتان متمرکز شوید که بیشتر شما را می آزارد. یا اینکه می توانید از پاهایتان شروع و به ترتیب تا سرتان پیش بروید. همان طور که مشغول امور روزمره خود هستید، به اندام ایده آل سابق خود فکر کنید. خود را تأیید و اغلب این کار را تکرار کنید و مراقب باشید که این تجسمات به زمان حال مربوط باشد. در احساس داشتن یک تصویر مثبت از خودتان غوطه ور شوید. به مرور زمان، این امر به برنامه لاغری شما کمک خواهدکرد. از این رو همین الان بشتابید و از این تکنیک جدید برای کاهش وزن و شادترکردن خود بهره ببرید. فراموش نکنید از تمرینات ورزشی نیز در کنار آن استفاده کنید!

    





Susa Web Tools